ביג משאלות – פרויקט ארצי לעידוד התנדבות

  

תמיד רצית להתנדב, כל פעם ראית איך אנשים אחרים מתנדבים. עכשיו גם אתה רוצה אבל לא יודע מה לעשות כדי להתחיל ואיפה בכלל כדאי לך לעשות זאת?

 

היום לא צריך לחפש הרבה ניתן להנות מהתנדבות במקומות רבים ואף לזכות בהטבה. קבוצת ביג מרכזי קניות יצאה בפרויקט ארצי בשם ביג משאלות. מטרת הפרוייקט היא לעודד התנדבות. הפרוייקט בשיתוף עם מיזם 'באר המשאלות' והמועצה הישראלית להתנדבות. לקוחות רבים של מרכזי ביג יכנסו לאתר באר המשאלות, שם יתבקשו למלא פרטים ולבחור מבין עשרות מקומות התנדבות את המקום שאתם רוצים להתנדב בו.

 

היכן ניתן להתנדב? 

במסגרת הפרוייקט של ביג משאלות ניתן להתנדב במקומות רבים. אם אתם יותר מתחברים לילדים תוכלו להתנדב בעמותות עם ילדים במסגרות חינוכיות, עם ילדים עם צרכים מיוחדים, ילדים חולים ועוד. אם אתם אוהבים להעניק לבעלי החיים, ניתן להתנדב בעמותות המצילות בעלי חיים ודואגות להם. ישנם עוד עשרות מקומות להתנדבות עמותות לעזרה כלכלית, לעזרה נפשית, לעזרה למבוגרים... כך שכל אחד יכול למצוא בקלות את המקום המתאים להתנדבות עבורו. 

מקומות ההתנדבות הם רבים ונמצאים בכל מקום בארץ, לא משנה היכן אתם גרים תוכלו למצוא מקום קרוב לביתכם.

 

כמה סיבות שכדאי להתנדב 

התנדבות היא פעולה שלא מקבלים עליה תמורה כספית. אך מקבלים עליה תמורה הרבה יותר גדולה, תמורה רגשית. ההרגשה שיוצאים מההתנדבות היא הרגשה מדהימה ונעימה. היכולת להעניק לאחר ולהיות שם עבורו בדיוק במקום שהוא צריך – אין דבר שמשתווה לה.

 

סיבה נוספת שכדאי להתנדב במסגרת הפרוייקט של ביג משאלות היא הטבה נוספת שמקבלים. כל המתנדבים שמתנדבים דרך פרוייקט 'באר המשאלות' במסגרת ביג משאלות יקבלו הטבות בחניות המשתתפות בפרוייקט  במרכזי ביג. בין המותגים במרכזי ביג שיעניקו הטבות: קבוצת גוף, קבוצת קסטרו, סופר פארם, H&M, H&O, קרטרס, פיצה האט, מגה ספורט, רונן חן, צומת ספרים, סטמצקי, נעלי אלדו, נעמן, ורדינון, ארומה, Be fresh גולדה ועוד.

 

 

 

Comments

Popular posts from this blog

ועדת ערר המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

איך מבצעים ניקוי אבנים משתלבות?

מגשרת גירושין