תרומה לנזקקים

מצב העוני בישראל מחמיר משנה לשנה כשבכל חודש ישנם עוד ועוד משפחות שמצטרפות למשפחת העוני ומגיעות לקו העוני. לכן רבים בוחרים לעשות משהו טוב בשביל מישהו אחר, לצאת להתנדב או לעזור בעזרת תרומה לנזקקים באופן קבוע. ישראל היא לא מדינה זולה במיוחד ומשפחות, ילדים ובני נוער שייכים היום בישראל למעגל העוני ונלחמים מלחמת הישרדות בכל יום מחדש. האנשים האלו, שלעיתים נראים לנו שקופים, צריכים את העזרה שלנו ואנחנו אלו שיכולים לשפר את מצבם ואת מצבינו כחברה. לא משנה אם זה בעזרת תרומה לנזקקים או בעזרת התנדבות באחת מהעמותות הפרוסות בכל הארץ, ישראלים רבים בוחרים לתת מעצמם עבור המטרה.

כל סכום עוזר

אפילו כמה שקלים יכולים לעזור להגיע ליעד כדי לקנות איזה מצרכים למשפחה שהמקרר שלה ריק. אפשר לבצע תרומה לנזקקים גם בסכומים קטנים והם עוזרים לא פחות. כל תרומה יכולה לעזור לשפר את איכות חייהם של אלו שצריכים את העזרה היום- יומית כדי לשרוד. ארגונים שפועלים למען אותם המשפחות, הילדים ובני הנוער יעזרו לחבר בין התרומה לאנשים והם זקוקים לכל תרומה, קטנה כגדולה. ארגונים גדולים במשק הישראלי תורמים תדיר לעמותות אך הכסף שמתקבל מהם לא מספיק על מנת לסייע לכל מי שצריך את העזרה. זאת הסיבה שהעמותות קוראות לכמה שיותר אנשים לתרום, אפילו כמה שקלים. כל תרומה לנזקקים משפיעה.


 

מה העמותות רוכשות בכסף הזה

בראש ובראשונה, הדבר הבסיסי ביותר שהעמותות רוכשות עבור המשפחות העניות של החברה בעזרת תרומה לנזקקים הם סלי מזון. בין אם מדובר על מנות אוכל חם ובין אם מדובר על מצרכי בסיס כי שיוכלו לבשל בביתם. באופן מפתיע יחסית, האוכל הוא רק ההתחלה של הדברים שהנזקקים צריכים והעמותות מנסות לעזור להן מעבר לאוכל בכל דבר ובכל בקשה שעולה.

 

Comments

Popular posts from this blog

איך מבצעים ניקוי אבנים משתלבות?

עורך דין תעבורה

PVC תעשייתי