טיפים לבחירת מקומות התנדבות

גברים ונשים בטווח רחב של גילאים בוחרים כיום להתנדב אבל לא בהכרח יודעים איך עושים את זה. בפועל, הקושי העיקרי הוא בהשוואה בין סוגים שונים של מקומות התנדבות ולאחר מכן בקבלת החלטה מושכלת. לכן, הפתרון צריך להיות לבחור מקומות התנדבות על פי כמה שיותר פרמטרים אובייקטיביים. אחרי שמשתמשים בפרמטרים כאלה, ניתן להרחיב את החיפוש ולבחור מקומות התנדבות גם לפי פרמטרים סובייקטיביים כמו למשל המלצות של מתנדבים קיימים.

ברמה האובייקטיבית, הטיפ הכי חשוב הוא לבחור מקומות התנדבות לפי נגישות ומיקום גיאוגרפי. היות והמטרה היא לשלב את הביקור בסוגים כאלה ואחרים של מקומות התנדבות בסגנון החיים הקיים, צריך לוודא שקל ונוח להגיע אליהם. בנוסף, היתרון הוא שאת הבירור הזה על סוגים שונים של מקומות התנדבות ניתן לבצע מרחוק – כמו למשל באמצעות מידע שקיים באתרי האינטרנט או הרשתות החברתיות.


 

מה עוד צריך לדעת מראש על מקומות התנדבות?

טיפ אחר ולא פחות חשוב עבור בחירה נכונה של מקומות התנדבות הוא להשוות ביניהם על פי האוכלוסייה שאליה הם פונים. בסופו של דבר, המטרה היא לבחור מקומות התנדבות שיהיה כיף להגיע אליהם בגלל חיבור אישי אל אוכלוסיית היעד. אז אם רוצים לבחור מקומות התנדבות בצורה מבוססת, מאוד חשוב להבין מה מאפיין אותם ואיך זה בא לידי ביטוי בשטח.

כמו כן, אפשר כאמור להשתמש בהמלצות על מקומות התנדבות ולהיעזר בהן על מנת להשוות בין האפשרויות שעל הפרק. כמובן שהכי נוח לקבל המלצות מחברים או קרובי משפחה במעגלים הקרובים והאישיים, אבל ניתן גם להרחיב את החיפוש בעזרת מידע מתוך אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות. בכל מקרה, הדגש הוא על האופן שבו משלבים פרמטרים אובייקטיביים וסובייקטיביים.

Comments

Popular posts from this blog

איך מבצעים ניקוי אבנים משתלבות?

עורך דין תעבורה

PVC תעשייתי