תוכנית לימודים של קורס טכנאי סאונד

תוכניות הלימודים של קורס טכנאי סאונד שונות בין מכללה למכללה ובין בתי ספר מקצועיים שונים. לכן המסלולים השונים לקחים זמן שונה. ישנן מכללות בהן הלימודים לוקחים שנתיים וכאלו בהם הלימודים אורכים שלוש שנים. עם זאת, יש דברים שמשותפים לכל המכללות שמתלמדות את התחום והם פיתוח המחשבה המוזיקאלית, פיתוח של יכולות טכניות ושילוב של לימודים פרקטיים עם לימודים תיאורטיים.

תחילת הלימודים

בתחילת הלימודים של קורס טכנאי סאונד בדרך כלל יוקדש רוב הזמן לשיעורים עיוניים ותרגול של החומר העיוני. תחילת הלימודים מתמקדים בעיקר ברכישת המיומנות המקצועית ברמה התיאורטית לפני שמגיעים לשלב הפיזי בה צריך להוכיח את המיומנות. זה בדרך כלל השלב בו גם מתחילים התלמידים להכיר את האולפן ואת היכולות שלו. הם מתחילים ללמוד טכנאות של מוצרי סאונד שונים ואת הבסיס של התחום. 


 

המשך הלימודים

לאחר שהסטודנטים מבינים את העקרונות הבסיסיים התיאורטיים של הדברים, זה השלב שבו קורס טכנאי סאונד הופך למעשי יותר. זה השלב בו התלמידים בתחום מתחילים לקבל משימות ופרויקטים שהם צריכים להגים למנחים שלהם. זה גם השלב בו הסטודנטים לא רק צובר זמן מעשי בכל תחומי הסאונד אלא גם מתחיל לייצר לעצמו תיק עבודות.

התמחויות

ברוב המכללות, לאחר שרוכשים את הידע הנדרש מתחילים לשלב את ההתמחות שאותה בוחר הסטודנט. הסטודנטים למעשה מתחלקים לשיעורים שונים על פי ההתמחויות השונות ולומדים את מה שהם מעוניינים להתמחות בו. בין מסלולי ההתמחות ניתן למצוא שיעורי מידי וסינטזה, מאסטרינג, עיצוב סאונד, אלקטרוניקה, הפקה מוזיקלית, סאונד עבור וידאו, הגברת אירועים, מערכות מולטימדיה זונות ועוד. כל סטודנט משלב לקראת סוף הלימודים עם קורסים החובה גם כמה קורסי רשות על פי ההתמחות אותה בחר.

Comments

Popular posts from this blog

איך מבצעים ניקוי אבנים משתלבות?

עורך דין תעבורה

PVC תעשייתי