הייחודיות של עורך דין ליטיגציה

בניגוד לניסוחי חוזים או ייעוץ משפטי, על עורך דין ליטיגציה להיות מעט שונה. לא מדובר באותה הדינמיקה והעבודה בפועל שונה מאוד בין עורך דין שמייצג בבתי משפט לבין עורך דין שמתמחה בכתיבת חוזים. ליטיגטור צריך להיות אדם מהיר מחשבה מאחר והוא עומד בבית המשפט ומנהל את הדיון עבור הלקוח שלו. הוא צריך להיות קשוב לכל טענה שעולה, לנתח באופן בלתי פוסק את המצב ואת הדינמיקה במקום ולהמשיך תוך כל אלו להיות שקול ומקצועי. הוא צריך תוך כדי לשקול כל הזמן את הנסיבות ואת התיק ולהבין איך אפשר להגיע לניצחון בתיק. לשם כך נדרשת לא מעט מיומנות וניסיון.

עורך דין ליטיגציה צריך להיות רהוט במיוחד ולדעת איך להתנסח ברמות הגבוהות ביותר. מלבד הכירות מעמיקה עם התיק, הטענות שנטענות צריכות להיות מנוסחות בצורה מדויקת, עם כושר דיון יוצא דופן, כושר שכנוע וירידה לפרטים כשהוא נדרש לכך. חלק לא מבוטל מעורכי הדין בתחום יודעים אפילו לקרוא שפת גוף כדי להבין טוב יותר מה מתרחש בתוך הדיון.


 

איך בוחרים ליטיגטור

קודם כל, תמיד מומלץ לבחור עורך דין ליטיגציה עם ניסיון קודם. מדובר בתחום שהמיומנות בו נרכשת לאורך שנים בתוך כותלי בית המשפט. צריך למצוא עו"ד שלא רק מכיר היטב את פסקי הדין, התקדימים בתחום והחוקים אלא גם כזה שלא ניתן לנצח אותו בוויכוח. הוא צריך לדעת איך לטעון טיעונים, איך להתדיין ואיך לנהל משא ומתן ברמות גבוהות במיוחד. כשבוחרים עורך דין לייצוג בבית המשפט הניסיון הוא המפתח להכל. ככל שיש לעורך הדין יותר זמן בתוך כותלי בית המשפט כך הוא מיומן יותר בטעינת הטיעונים עבור הלקוחות שלנו וסביר להניח שהוא יעשה עבודה טובה.

Comments

Popular posts from this blog

איך מבצעים ניקוי אבנים משתלבות?

עורך דין תעבורה

PVC תעשייתי