האם צריך ניסיון בשביל לימודי בימוי?

קיימים מסלולים שונים של לימודי בימוי ותנאי הקבלה משתנים ביניהם. עם זאת, ברוב המקרים אין בעיה להתאים את האופי של המסלול לרקע של המועמדים. בין היתר, רואים את זה לדוגמא עם לימודי בימוי למתקדמים לעומת לימודי בימוי למתחילים. במקרים כאלה, ההבדל הוא בין מסלולים שכן דורשים ניסיון קודם בבימוי או בקולנוע לבין כאלה שאליהם אפשר להצטרף גם בלי ידע שכבר הספקנו לצבור.

הדבר החשוב הוא לברר מראש לגבי תנאי הקבלה. כך יודעים לא רק איזה סוג של מסלול לימודי בימוי מתאים לכל אחד ואחת מאיתנו, אלא גם מהם שאר התנאים שבהם צריך לעמוד מבחינת ראיון קבלה, ציוני פסיכומטרי, ממוצע בגרויות וכן הלאה. באותה הזדמנות, אפשר לשאול מה שכר הלימוד על לימודי בימוי ומתי בדיוק מתקיימים הלימודים.


 

האם כדאי לקבל המלצות על לימודי בימוי?

אחת ההתלבטויות שחוזרות על עצמן בקרב מועמדים למסלולים של לימודי בימוי היא האם כדאי לקבל המלצות. מצד אחד, המלצה היא אינדיקציה מעולה לרמת המקצועיות של המרצים וליכולת שלהם להעביר את הידע גם במסלולים של לימודי בימוי למתקדמים וגם במסלולים למתחילים. מצד שני, לא כל חוויה שתתאים לחברים או משפחה שלנו גם תתאים עבורנו.

הפתרון הוא לשלב את ההמלצות יחד עם איסוף מידע אובייקטיבי יותר על הבדלים בין סוגים שונים של מסלולי לימוד. מלבד המלצות על לימודי בימוי מחברים ומשפחה, אפשר למשל להגיע פיזית לשיעור ניסיון ולהתרשם אישית ומקרוב.

לאחר מכן, ניתן לערב גם את המרצים של המסלולים ולהתייעץ איתם לגבי מטרות הלימודים והמאפיינים שלהם. בכל מקרה, שווה להכין את שיעורי הבית כי כך בוחרים נכון מסלול מועיל ומשמעותי לקריירה בבימוי וקולנוע.

Comments

Popular posts from this blog

איך מבצעים ניקוי אבנים משתלבות?

עורך דין תעבורה

PVC תעשייתי