ספריי שיזוף

הגיע הזמן שתפסיקי להשתזף בחוף ולהרוס את העור שלך. את יודעת את זה ולמרות זאת עדיין בכל פעם מחדש את משתזפת בחוף. אין סיבה לעשות זאת, באמת. היום כשיש חומרים קוסמטיים כמו ספריי שיזוף את יכולה בקלות להגיע לאותה תוצאה ולא לפגוע בעור שלך.

מה זה ספריי שיזוף?

בדיוק כמו שמו ספריי שיזוף גורם לעור להראות שזוף. הוא עושה זאת בעזרת צבע אותו מורחים על העור. לאחר ההתזה הספריי נשאר על הגוף מספר ימים ודוהה לאט לאט. ישנם סוגים אחרים של ספריי שיזוף שיורדים לאחר מקלחת עם מים וסבון. הכל תלוי במה שאת בוחרת.


 

ספריי שיזוף – איך משתמשים?

השלב הראשון והכי חשוב הוא בחירת הגוון. כדאי להתייעץ עם יועצת יופי לבחירת ספריי שיזוף בגוון שלך. לא כל גוון יתאים לך, יש כאלו שיראו עלייך יותר מדי כהים ויש כאלו שמתאימים לגוון עור לבן במיוחד.

השלב השני, שגם הוא חשוב מאוד הוא המריחה. בשלב הראשון התיזו עם הספרי באופן אחיד במקומות הרצויים. לאחר מכן מרחו בעזרת כפפה את הצבע כך שימרח באופן אחיד על הגוף. שימו לב שאתם לא משאירים כתמי צבע. כשמשתמשים בספריי שיזוף לרוב אין כתמים אך בכל זאת עדיף להיות זהירים. שימו לב במיוחד למריחה באזורים היבשים כמו המרפקים והברכיים.

מה כדאי לעשות לפני התזת ספריי שיזוף?

כדי שהעור יראה מצוין והשיזוף יהיה אחיד ומדהים מומלץ יום קודם לעשות פילינג לגוף, ניתן לעשות זאת בעזרת כל חומר פילינג שמוכרים בחנויות הקוסמטיקה. דבר נוסף שחשוב לעשות הוא להוריד שערות, לא משנה באיזה דרך תבחרו להוריד שערות העיקר שהעור יהיה חלק. המינראליים והלחות המצורפים לאותו ספריי שיזוף שתבחרו יעזרו לו להראות נפלא.

 

Comments

Popular posts from this blog

איך מבצעים ניקוי אבנים משתלבות?

עורך דין תעבורה

PVC תעשייתי