סדנאות צילום

כבר הרבה זמן שאת מחפשת מתנה נחמדה שאת ובעלך תוכלו להנות ממנה יחד. המתנה של השנים האחרונות לבני הזוג היא - סדנה. יש מגוון סדנאות בתחומים רבים אבל אחת הסדנאות המומלצות והמהנות ביותר הן סדנאות צילום.

למי מתאים להרשם אל סדנאות צילום?

סדנאות צילום מתאימות לכולם, מי שאוהב צילום ומי שלא אוהב צילום, מי שאוהב להצטלם ומי שפחות אוהב להצטלם, מי שיודע והתנסה מעט בצילום ומי שמעולם לא למד. בקיצור, סדנאות צילום הן לכולם!

בהתאם לניסיון וליכולת של המשתתפים ניתן לבחור סדנאות צילום שיתאימו בדיוק לכם.

סוגי סדנאות צילום

ישנן סוגים שונים של סדנאות צילום, יש סדנאות שמתאימות למתחילים ויש סדנאות שמתאימות למקדמים. ישנן סדנאות המתבצעות בשטח ואליהן יוצאים לצלם בחוץ, לדוגמה ברחוב בעל אנשים רבים או ארכיטקטורה מענייינת. כמו כן ישנן סדנאות שמתבצעות בתוך הסטודיו. בסטודיו מצלמים אובייקט או דוגמן.

ישנן סדנאות צילום שהצילום נעשה עם המצלמה מקצועית וישנן סדנאות שמצלמים עם הטלפון.


 

מה עושים במהלך סדנאות צילום?

בהתאם לסוג הסדנה שתבחר משתנה הסדנה. ברוב הסדנאות תחילת הסדנה היא הסבר קצר על תהליך הצילום, מהיכן התחיל הצילום וכיצד הוא התפתח לצילום של היום. לאחר ההסבר ניתן הסבר על תהליך הסדנה, מה נצלם או היכן נצלם ומה הדגשים שעלינו לשים לב אליהם במהלך הצילום.

לאחר ההסברים יוצאים לצלם. במידה והצילום נערך בסטודיו נשארים שם ובמידה והצילום נערך בחוץ יוצאים לנקודת הצילום. המדריך מסביר לאורך כל הצילום ומזכיר מה עלינו לעשות במהלך הצילום, כיצד נוכל להפיק את התמונה האופטימלית מהאובייקט אותו אנו מצלמים. לאחר צילום של אובייקטים שונים והתנסות בסגנונות צילום שונים בוחרים מספר תמונות אותן יפתחו לאלבום מזכרת.

 

Comments

Popular posts from this blog

איך מבצעים ניקוי אבנים משתלבות?

עורך דין תעבורה

PVC תעשייתי