קורס צילום בסמארטפון

כמישהי שאוהבת ללמוד ומאוד סקרנית, כל שנה אני מעניקה לעצמי ליום ההולדת קורס או סדנה שאלמד מהם משהו חדש. השנה בחרתי את אחת הבחירות המצויינות של השנים האחרונות ונרשמתי אל - קורס צילום בסמארטפון.

בהתחלה חשבתי לעצמי, מה כבר ניתן ללמוד במהלך קורס צילום בסמארטפון? אני מוציאה את הסמארטפון ופשוט מצלמת! מה שלא ידעתי הוא עד שהתחלתי את קורס צילום בסמארטפון הוא שהתמונות שלי עד הקורס היו יכולות לצאת הרבה הרבה יותר טוב, וחבל שלא למדתי אותו קודם.

 

מה למדתי במהלך קורס צילום בסמארטפון?

קורס צילום בסמארטפון הוא קורס מקיף, בתחילת הקורס למדתי מהיכן הכל התחיל, מי הראשון שצילם, מי הראשון שהמציא את המצלמה ובכלל למה היא היתה מיועדת. כיצד התפתחה המצלמה עם השנים, אופן פיתוח הפילם והדפסת התמונות, התחלת הצילום הדיגיטלי ועד היום – כשלכל אחד מאיתנו יש סמארטפון איתו הם מצלם ללא הפסקה.

לאחר מכן למדנו בכל שיעור כיצד עלינו לצלם, למדנו טכניקות צילום שלא חשבתי עליהן. חלקן היו קלות ליישום וחלקן לקח לי זמן ללמוד ולהבין. לאחר לימוד של כל טכניקה יצאנו החוצה להתנסות או שנשארנו לצלם בסטודיו.

במהלך קורס צילום בסמארטפון הבנתי עד כמה לא ידעתי לצלם עד עכשיו, הייתי רואה תמונות שלי מלפני הקורס ולא מבינה מי צילמה אותן ולמה היא לא פעולה אחרת בצילום. מיום ליום התמונות שצילמתי בקורס ומחוצה לו היו טובות יותר ויותר.

העלתי תמונות רבות לרשתות החברתיות וקיבלתי תגובות מצויינות ואוהבות לתמונות שלי.

למי מתאים קורס צילום בסמארטפון?

קורס צילום בסמארטפון מתאים לכל אחד ובכל גיל! לכולנו יש סמארטפון בכיס וכולנו מצלמים. אז אם כבר מצלמים אז לפחות שנדע איך.

 

 

Comments

Popular posts from this blog

איך מבצעים ניקוי אבנים משתלבות?

עורך דין תעבורה

PVC תעשייתי