פי וי סי אנטי סטטי

השימוש ב-PVC אנטי סטטי קיים מאז שנות ה-60 והוא הפך פופולרי יותר בשנים האחרונות בשל יכולתו להפחית חשמל סטטי. חומר זה משמש למגוון רחב של מטרות. בענף הבנייה הוא משמש לרוב לקירוי, ריצוף וחיפוי, כמו כן משתמשים בו בייצור רהיטים, וגם לעתים קרובות לייצור חומרי אריזה. גם בעולם הבגדים והטקסטיל יש שימוש בחומר זה שמפחית משמעותית את העברת החשמל הסטטי. במאמר זה תוכל לקבל ידע נוסף ומעשיר על חומר זה.

פי וי סי אנטי סטטי - קווים לדמותו

פי וי סי אנטי סטטי הוא סוג של פלסטיק שטופל בתהליך כימי שמסיר את המטען הסטטי. זה מקל הרבה יותר על העבודה ומפחית את כמות החשמל הסטטי הנגרם מחיכוך. טמפרטורות ההתכה של חומר זה נמוכות יותר מפלסטיק אחר, מה שאומר שלא ניתן להשתמש בו עבור יישומים מסוימים הזקוקים לשימוש בטמפרטורות גבוהות.

בפי וי סי אנטי סטטי ניתן להשתמש באזורים בהם יש רמות גבוהות של לחות ומים ושל תנועה רגלית, עקב התכונות שלו הוא לא נטען בחשמל סטטי מהמגע בחומרים ובבני אדם.


 

יתרונות בריאותיים של PVC אנטי סטטי

פי וי סי אנטי סטטי מציע מספר יתרונות בריאותיים שאינם זמינים עם חומרים אחרים. לדוגמה, נמצא שהוא עמיד יותר מפלסטיק אחר ויש לו פחות סיכוי להתקלקל כאשר הוא נחשף לאור השמש או לחום. זה הופך אותו לחומר אידיאלי לשימוש באריזת מזון, אשר צריכות להיות מאוחסנות בטמפרטורות משתנות מבלי שהמזון שבתוכן יתפרק וישחרר חומרים כימיים רעילים למזון.

עקב העמידות הגבוהה של חומר זה בפני נזקים ממטענים אלקטרוסטטיים החלו להשתמש בו גם במכשור רפואי. הוא עמיד בפני קורוזיה, ואין צורך לעקר אותו לפני השימוש. כמו כן הוא אינו מכיל כימיקליים רעילים או מתכות כבדות, מה שהופך אותו בטוח לשימוש במטופלים עם בעיות בריאות כאלו ואחרות.

 

Comments

Popular posts from this blog

איך מבצעים ניקוי אבנים משתלבות?

עורך דין תעבורה

PVC תעשייתי