פוליש לרצפת טרצו

פוליש לרצפת טרצו הוא בחירה פופולרית עבור בעלי בתים רבים. הוא קל למריחה ומתייבש במהירות, מה שהופך אותו לאופציה טובה עבור בעלי בית עסק. פוליש לרצפת טרצו עובד על ידי איטום פני השטח של רצפות הטרצו שלך כך שהן לא סופגות לחות או מים, מה שעלול לגרום לנזק רציני לרצפות שלך. הפוליש גם מונע ללכלוך להידבק לפני השטח של רצפות הטרצו שלך, ומעניק להם שכבת הגנה נוספת מפני כתמים ולכלוך.

פוליש לרצפת טרצו - יתרונות וחסרונות

פוליש לרצפת טרצו מורכב מתערובת של חומרים טבעיים וסינתטיים. יש לזה הרבה יתרונות, אבל גם כמה חסרונות.

סוג זה של גימור רצפה יכול לשמש עבור יישומים פנימיים וחיצוניים כאחד. הוא יכול להיות בכל צבע, כך שקל להתאים את ערכת הצבעים לבית או למשרד שלך. לסוג זה של ריצוף יש גם דרישת תחזוקה מועטה, ולכן הוא אינו זקוק לתשומת לב רבה .


 

עם זאת, רצפות טרצו יכולות להיות לפעמים קשות לשמירה על ניקיון מכיוון שיש בהן נקבוביות שסופגות מים בקלות. חיסרון נוסף הוא שהם לא עמידים במיוחד ויכולים להתבלות עם הזמן עם תנועה חוזרת ונשנית של הרגליים.

הדרך הטובה ביותר להגן על רצפת טרצו

הדרך הטובה ביותר להגן על רצפת טרצו היא להשתמש באיטום איכותי. ניתן לעשות זאת על ידי מריחת סילר על השכבה העליונה של הטרצו. חשוב להקפיד להשתמש בכלי איטום גם בשולי האריחים כדי לוודא שהם נאטמים כהלכה. רצפות טרצו רגישות לכתמים ולנזקים ולכן חשוב להגן עליהן מבעיות אלו. סילרים לא רעילים בדרך כלל צריכים להיות מיושמים עם מברשת ולא מוצר ריסוס או רול און. אפשר לערבב אותם באיזה סילר ולהשתמש בו כמשחה או לצבוע אותם עם המברשת.

 

Comments

Popular posts from this blog

איך מבצעים ניקוי אבנים משתלבות?

עורך דין תעבורה

PVC תעשייתי