פוליש לרצפה

 

פוליש לרצפה הוא תהליך של ניקוי עמוק הגורם לרצפה בתום התהליך להיות מבריקה, יפה וחלקה. תהליך זה כולל שימוש במכונת פוליש בעלת פד מסתובב המסירה את הלכלוך והאבק מהרצפה. המכונה פועלת באמצעות רפידות מסתובבות על פני השטח שלה, המסירות לכלוך ופסולת מהרצפה. לאחר מכן, המכונה משתמשת במברשות כדי לשפשף את פני הרצפה, מה שהופך אותה לחלקה. התהליך נעשה על ידי הזזת המכונה בתנועה מעגלית, מה שעוזר לשמור על כל חלקי הרצפה נקיים ומבריקים בכל עת.

מתי לעשות פוליש לרצפה?

מתי כדאי לעשות פוליש לרצפה? היתרון בליטוש הרצפה הוא בכך שהוא מקל על ההליכה וגם מונע מהלכלוך להיתקע בסדקים. ליטוש הרצפה יכול להיות רעיון טוב אם מגיעים אליכם הרבה אורחים ואתם רוצים לוודא שיהיה להם נעים ללכת יחפים על הרצפה. כדאי להבריק את הרצפה לפחות פעם בחודש כדי לשמור עליה.

 


 5 דרכים לשמור על הרצפה שלך

תחזוקת הרצפה היא חלק חיוני בשמירה על בטיחות וניקיון הרצפה. ישנן דרכים רבות לתחזק את הרצפה שלך, אך הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על ניקיונה:

1.     תנקה נזילות מיד: אם קורות נזילות, נקה אותן בהקדם האפשרי כדי למנוע כתמים ונזקים שעלולים להיגרם מלחות.

2.     שמור את האזור סביב הרצפה יבש: רטיבות עלולה להוביל לעובש וטחב שעלולים לגרום לבעיות בריאותיות למי שגר או עובד על הרצפה. ודא שאתה שומר על השטח סביב הרצפה שלך יבש על ידי שימוש במסיר לחות בחודשי הקיץ או התקנת מכשיר אדים בחודשי החורף כאשר רמות הלחות עולות.

3.     הימנע מהליכה על רצפות רטובות: בהליכה על רצפות רטובות, אתה מסתכן בהחלקה ובפגיעה בעצמך או בסובבים אותך. עדיף לחלוץ את הנעליים לפני שתיכנס הביתה.

4.     שמור על אזורים סביב הרצפה יבשים: השתמש במגבות או סמרטוטים כדי לספוג מים המצטברים ליד הרצפה.

5.     תנקה נקודות רטובות מתחת למכשירים: אם נשפך נוזלים על הרצפות שלך מבישול, שטיפת כלים וכו', נקה אותם מיד עם מטאטא ומגב. אל תאפשר להם לשבת יותר מ-10 דקות.

 

Comments

Popular posts from this blog

איך מבצעים ניקוי אבנים משתלבות?

עורך דין תעבורה

PVC תעשייתי